Zatiaľ čo mnoho spoločností počas pandémie koronavírusu kolabuje, niektoré malé a stredné podniky zaznamenávajú množstvo nových a vracajúcich sa zákazníkov.

Všetky druhy firiem sa kreatívne učia adaptovať na zmeny spôsobené vírusom a preto by nemalo byť prekvapením, že niektoré tradičné podniky zaznamenávajú úspech aj v tejto situácii. Primárnym príkladom sú podniky, ktoré pomáhajú ľuďom sociálne sa dištancovať od ostatných.

Tu je zoznam typov malých firiem, ktoré sú počas pandémie na vzostupe.

Upratovacie služby

S rozšírením obáv z koronavírusu po celej krajine je skoro samozrejmosťou, že profesionálne upratovacie služby, ktoré dezinfikujú kancelárie, reštaurácie a domácnosti, sú veľmi žiadané.

Donáškové služby

Mnoho spotrebiteľov sa bojí opustiť svoje domovy alebo im vláda odporúča, aby sa počas krízy zdržiavali prevažne doma, posilnili sa profesionálne donáškové služby, ktoré zabezpečujú doručenie tovaru do domácností a podnikov.

Tvorcovia a predajcovia hier

Mnohí ľudí sú nútení zostať doma. Populárne sú teda malé podniky, ktoré vytvárajú stolové hry a hlavolamy, pretože pomáhajú zabávať rodiny.

Spoločnosti s fitness vybavením

Keďže je veľa fitness centier zatvorených, ľudia začali cvičiť doma aby ostali fit. Nákupy matracov na jógu sú pravdepodobne nákupom číslo jeden avšak aj iné fitness pomôcky zaznamenávajú úspech.

Pekárne

Pandémia prinútila viac ľudí tráviť čas doma varením a pečením a pripravovaním najrôznejších nových receptov. Spoločnosti, ktoré umožňujú pečenie chleba, naopak zaznamenali prudký nárast ich dopytu, vrátane výrobcov múky a droždia.

Záhradkárstva

Ľudia si sami pestujú ovocie, zeleninu a rastliny, pretože môže byť trochu strašidelné ísť do obchodu s potravinami. Zásoby v obchodoch sú obmedzené a jednoducho je viac času vyskúšať si pestovanie doma.

„Víťazi sa sústredia na cieľ, nie na prekážky“ 

Mikail Nejms