Prednedávnom sme zaviedli novú inováciu – odteraz má náš opatrovateľský personál k dispozícii cestovný itinerár, ktorý mu zasielame vždy pred cestou do práce, aj v online verzii. Slúži predovšetkým na zadávanie časov príchodov opatrovateľky do rodiny aj odchodov z nej. Rovnako je tiež určený na potvrdenie či zamietnutie vycestovania a priame kontaktovanie dispečera formou správy, o čom sme písali v rámci predošlého článku.

Prečo je dôležité značiť čas vášho príchodu?

Rodina, do ktorej idete pracovať, manažér, dispečer či váš osobný konzultant – každý z nich bude informovaný o tom, kedy presne prídete na miesto práce. Rodinní príslušníci klienta, o ktorého sa máte starať, chcú byť pri vašom príchode. Na to musia vedieť, kedy presne prídete. Dôvodom je, že by sa s vami chceli zoznámiť a radi by vás osobne spoznali predtým, než začnete pracovať. Členovia pacientovej rodiny majú určitý denný program, počas ktorého musia možno niečo vybaviť. Okrem toho majú často vlastné rodiny, menšie deti či chodia do práce alebo sú iným spôsobom zaneprázdnení.

Tieto povinnosti musia prispôsobiť času vášho príchodu, preto ho musia poznať, aby sa vopred pripravili. Je nevyhnutné, aby ste čas značili cez novú možnosť – online itinerár, a rodina tak poznala presný čas vášho príchodu do práce. Vyhnete sa situácii, že budú na vás dlho čakať a ich to obmedzí v každodennom živote. Rodina vás chce tiež zaškoliť a oboznámiť vás s pracovným prostredím. Chce vám poskytnúť podrobnejšie informácie o pacientovi, jeho zdravotnom stave, dennom režime aj potrebách. Výška fakturačnej sumy sa tiež odvíja od času a dátumu vášho nástupu na miesto výkonu práce.

inovácia

V prípade, že v danej chvíli nemáte pripojenie na internet ani nevlastníte smartfón, ale ste majiteľmi ešte starších typov telefónov, v rámci ktorých naša aplikácia online itinerára nemôže fungovať, stále môžete oznámiť čas príchodu do rodiny prostredníctvom SMS, ako ste boli zvyknutý/á doposiaľ.

Aké výhody vám náš inovovaný systém prináša?

Budete vedieť, kedy konkrétne príde pracovať opatrovateľský personál, ktorý vás strieda. Aj opatrovateľka, ktorú striedate vy, bude vedieť o presnom čase. V online rozhraní itinerára vidíte celkovú históriu všetkých jázd, ktoré ste v minulosti absolvovali. Navyše, nemusíte telefonicky kontaktovať manažéra ani konzultanta. Ale jednoduchým a moderným spôsobom – pár kliknutiami, priamo zaznačíte čas príchodu, čím ušetríte čas sebe aj iným. Je to komfortné a praktické riešenie, ktoré slúži na zjednodušenie procesu jednotlivých presunov. Formou správy máte možnosť kontaktovať dispečera v súvislosti s priebehom dopravy či vašimi požiadavkami (ak si želáte konkrétnu miestenku, potrebujete ďalšiu batožinu, chceli by ste si so sebou vziať domáceho miláčika).

Atena zavádza zmeny, pretože myslí na efektivitu a zjednodušenie pracovných postupov, skvalitnenie služieb a spokojnosť všetkých klientov. „Pracujte s profesionálmi, úspech nie je náhoda.“