S blížiacou sa sezónou sviatkov je Atena plná aktivít, a to nielen v súvislosti s prípravou slávnostnej výzdoby, ale aj so vzrušujúcimi inováciami, ktorých cieľom je zlepšiť vaše skúsenosti.Zatiaľ čo na pozlátkach pre naše kancelárie sa stále pracuje (naplánované sú na december!), primárne sme sa zamerali na zdokonaľovanie a rozširovanie našich služieb.Tu je podrobný prehľad pozoruhodných krokov, ktoré sme urobili za posledných niekoľko týždňov:

Vyladenie dopravy

V spoločnosti Atena sme zaviedli nové funkcie, ktoré majú prehĺbiť naše porozumenie jedinečným potrebám každého zákazníka. Čo to pre vás znamená? Očakávajte rýchlejšie dodanie cestovných lístkov a itinerárov, nižšie ceny cestovných lístkov a výrazné zníženie pravdepodobnosti, že budete počuť: „Prepáčte, je to plne obsadené,“ pretože sa k rezervácii vášho cestovného lístka dostaneme rýchlejšie. To však nie je všetko – nadviazali sme spoluprácu so spoločnosťami Bolt a Uber, aby sme zjednodušili proces privolania jazdy. Jednoduchým kliknutím teraz môžete otvoriť odkaz a nechať sa spojiť s vodičom. Sledujte jeho príjazd na živej mape priamo v telefóne. My sa postaráme o logistiku, vy si už len užívajte jazdu.

Jednoduché podávanie a spracovanie reklamácií

Aj v tých najbezproblémovejších systémoch sa môžu vyskytnúť občasné zádrhele. Aby sme to vyriešili, zaviedli sme prehľadný a používateľsky prívetivý formulár sťažností. Predstavte si ho ako rozhodcu pre záležitosti spoločnosti Atena, ktorý poskytuje spravodlivú platformu, kde je viditeľný pohľad každého. Tento záväzok k transparentnosti je naším spôsobom, ako zabezpečiť, aby bola vaša spätná väzba vypočutá a promptne riešená. To prispieva k celkovo pozitívnej skúsenosti.

Zjednodušené vydávanie preukazu EHIC

Vaše blaho zostáva našou najvyššou prioritou a podnikli sme významné kroky na zvýšenie efektívnosti vydávania európskych preukazov zdravotného poistenia (EPZP). Náš automatizovaný systém zabezpečuje rýchlejší a bezproblémový proces doručovania, ktorý je mimoriadne dôležitý najmä v núdzových situáciách, keď je včasný prístup k zdravotným informáciám životne dôležitý. Navyše v prípade, že sa blíži koniec platnosti vášho preukazu EHIC, nemusíte sa obávať – náš systém vám automaticky zašle obnovený preukaz. Tento proaktívny prístup zaručuje nepretržité zdravotné krytie a posilňuje náš záväzok k vášmu pokoju a bezpečnosti. Viac informácií o tom, ako EHIC funguje, nájdete tu.

Ocenenie tvrdej práce našich opatrovateľov

Ako úprimné ocenenie nenahraditeľného prínosu našich opatrovateľov s radosťou oznamujeme, že sme zvýšili ich mesačné platy o 50 EUR. Toto významné zvýšenie je nielen odrazom našej hlbokej vďačnosti, ale zároveň podčiarkuje náš záväzok zabezpečiť, aby naši opatrovatelia boli spravodlivo odmeňovaní za svoju neochvejnú obetavosť. Pevne veríme, že motivovaní a spokojní zamestnanci sa priamo premietajú do lepšej starostlivosti o vás a vašich blízkych. Táto iniciatíva je v súlade s naším neustálym úsilím o vytvorenie podporného a odmeňujúceho prostredia pre našich opatrovateľov a podporuje kultúru, ktorá oceňuje ich úsilie a prínos. Keďže pokračujeme v zlepšovaní našich služieb zameraných na opatrovateľov, buďte si istí, že sme naďalej odhodlaní vytvárať pracovisko, ktoré posilňuje a pozdvihuje tých, ktorí sa venujú blahu iných. Viac informácií o našom dlhodobom platovom záväzku voči opatrovateľom nájdete tu.

Utužovanie vzťahov na pracovisku

So zameraním na jednotu a rast náš generálny riaditeľ navštívil naše pobočky v Litve a Rumunsku, čím posilnil synergiu v rámci našej spoločnosti. Tento aktívny prístup je dôkazom odhodlania spoločnosti Atena poskytovať bezkonkurenčné služby starostlivosti a posilňovať našu pozíciu lídra v odvetví.

Naša cesta k progresu pokračuje a čakajú nás ďalšie inovácie. Vaša spokojnosť je naším neochvejným cieľom a tešíme sa na to, že vaše zážitky s Atenou budú ešte výnimočnejšie. Pracujte s profesionálmi, úspech nie je náhodа!