Atena počas 15 rokov pôsobnosti na trhu neustále napreduje. Kráčame s dobou a chceme sa udržať na pozícii lídra. Preto náš tím pracuje na zdokonaľovaní nášho systému a vývoji a implementovaní nových inovácií, ktoré zlepšujú a skvalitňujú ponúkané služby. To vedie k efektívnejšiemu fungovaniu a spokojnosti všetkých klientov. Ďalšia inovácia, ktorú sme u nás prednedávnom vymysleli a zaviedli, sa týka zabezpečovania dopravy pre klientov. Inovovali sme cestovné itineráre, čo uľahčí nášmu opatrovateľskému personálu cestovanie za prácou a docieli sa tým jeho komfort. Navyše dosiahneme tak spokojnosť rodín a obchodných partnerov.
Digitalizácia = praktické riešenie
Itinerár funguje ako nástroj na detailné naplánovanie ciest a zorganizovanie všetkého, čo s nimi súvisí. V rámci nášho systému najnovšie pribudla funkcia online cestovného itinerára, ktorý sa odteraz zobrazuje v samostatnom rozhraní. Doposiaľ sme itineráre po potvrdení vycestovania posielali opatrovateľkám len do mailu, čo stále platí. K novému rozhraniu itinerára sa klienti dostanú práve cez preklik nachádzajúci sa v danom emaile. Rovnako sa k nemu dá dostať prostredníctvom linku v overovacej SMS.
Zjednodušený proces
Vďaka online itineráru máte ako náš opatrovateľský personál k dispozícii možnosť sami potvrdiť alebo zamietnuť vycestovanie v prípade, že nastane situácia, kedy sa vám nedá odísť pracovať. Výhoda spočíva v tom, že už nemusíte telefonicky ani formou SMS kontaktovať svojho konzultanta, manažéra či dispečera, čím sa šetrí čas. Prostredníctvom tejto funkcie máte tiež povolené zaznamenať a ohlásiť čas konkrétneho príchodu na miesto výkonu práce. Rodina, obchodný partner aj opatrovateľský personál, ktorý sa momentálne v rodine nachádza, bude informovaný/á o príchode ďalšej opatrovateľky, ktorá prichádza na striedanie. Inovácia v doprave umožňuje tiež zanechať správu priamo dispečerovi. Vzniká priestor na informovanie o čomkoľvek, čo sa týka dopravy, napríklad ak potrebujete väčšiu batožinu, beriete si so sebou svojho domáceho miláčika alebo chcete pri jazde vlakom či lietadlom sedieť na konkrétnom mieste. Ako vyzerá samotné rozhranie itinerára, môžete vidieť nižšie.
Všetko na jednom mieste
V našej jedinečnej aplikácii sú k dispozícii detailné mapy aj fotografie všetkých prestupných adries (letisko, stanica, miesto výkonu práce). Vďaka konkrétnemu vyobrazeniu objektov sa lepšie zorientujete a rýchlejšie nájdete bývanie pacienta, o ktorého sa idete starať. V rozhraní sa dá pohodlne prekliknúť na GPS navigáciu a street view na googli, kde je možné poprechádzať sa konkrétnym miestom virtuálne. Takto sa skutočne minimalizuje riziko, že by naši klienti zablúdili alebo sa dostali na nesprávne miesto. V online verzii itinerára sú umiestnené aj letenky a všetky ostatné veci, rovnako ako v itinerári posielanom do mailu.
Táto inovácia zabezpečí plynulý priebeh presunov a zamedzí sa zbytočným komplikáciám. Dosiahnu sa bezproblémové striedania opatrovateliek, kedy jedna odchádza z turnusu domov a druhá ju prichádza striedať. Všetky zmeny, ktoré sa v rozhraní uskutočnia, treba uložiť, aby sa zaznamenali.
V rozhraní určenom klientom sa zobrazuje kompletná história prepráv, ktoré sa v minulosti prostredníctvom Ateny realizovali, čím si overíte kvalitu nami ponúkaných služieb.
Jedinečnosť a nadčasovosť
Itineráre sú dostupné v jazyku, ktorým sa hovorí v krajine, kam odchádzate pracovať. Zavedením tejto novinky sprístupňujeme unikátny systém, ktorý vzhľadom na konkurenciu nemá okrem nás skutočne nik iný. Hoci itineráre a upozornenia na jednotlivé kroky fungovali aj predtým, týmto spôsobom sa zjednoduší celkový proces prepravy.
Úlohou každej firmy, ktorá sa chce rozvíjať, má ambíciu byť o krok vpred pred konkurenciou – a čo je najdôležitejšie – snaží sa poskytovať portfólio profesionálnych služieb a produktov, je vymýšľať originálne nápady a riešenia. Hlavným cieľom Ateny je práve toto.